tisdag 7 september 2010

Mitt batteri är slut...

Ja, mitt batteri är slut ...är helt slut i kropp och själ.
Matteo skriker hela dagarna....det ekar i öronen när han lagt sig. Ska till läkare imorgon och kolla hans öron så man kan utesluta det, för tänderna får han Alvedon.
Maja blir lidande när hon är hemma från dagis, han tar allt tid, då sätter hon sig på tvären så klart det hade jag med gjort.
När de somnat vid 20.00 då e det godnatt, orkar inte något. Försöker ändå läsa en bok eller lyssna på avslappningsmusik för att stressa ner.Idag blev det bloggskivande
ja, allt blir nog bra snart...måste bara ladda om

2 kommentarer:

  1. Hej
    Jag tror att Matteo är i en uvecklingsfas och när han väl nått upp på nästa platå lugnar allt ner sig och han kan plötsligt nya saker.Just nu är det viktigt att inga rutiner ändras så han får vara trygg i det invanda. Stor kram lena

    SvaraRadera
  2. Tack Lena...tror likadant faktiskt. Nä, inga rutiner ändras, är en viktig sak tycker jag. Rutiner gör barn trygga, de vet hur dagen ska bli och när de ska sova för natten, att det blir samma sak var kväll.Han är lite lugnare nu, faktiskt:)
    Stor kram till dig med<3

    SvaraRadera