fredag 1 april 2011

Lurad

1 April idag och man blev lurad 6.45 ...sicken skit tid att bli lurad... Min kollega på en annan anläggning ringde och låtsade att han var en motionär som ej kom in på Parkmöllans anläggning, det var ingen som öppnat...så kan det ju vara, att personalen försover sig så varför skulle jag inte tro på det? Sa "ja, jag ska ta reda på vad som hänt, ring gärna tillbaks. Då ringer telefonen och min kollega säger"Hej,Carina ..det är Sebbe april april... Tack din jäkel sa jag, inte snällt att luras så tidigt på morgonen när man inte är beredd, Nä sa han men jävl...kul. Sen lurades jag själv med de flesta av min kolleger det var däremot skitkul!!! Gjorde även en fräck grej idag..mätte fettet, muskelmassa,...och hur gammal man var i själva kroppen jo...´31 år !!! haha...va de ni!! Jag väger 65 kg och 45 kg var bara muskler..var rätt nöjd faktiskt. Idag fyllde min svärmor år och det bar hem dit efter dagis, mat och prat i massor. Lagom hemma att ´bara ta på pyjamas...sen popcorn och Amigo som barnen gillar. Sagan blev Paddington, om en söt liten nalle som är övergiven på en tågstation.Nu sover de små änglarna gott och nu väntar the, godisskålen och soffa. Var rädda om varandra :)

1 kommentar:

  1. Hej finaste faster!
    Det är alltid roligt att luras....hihihi!!!
    Jag är redan stadig läsare av din blogg =)
    Vi har det jätte bra och på måndag börjar skolan. Sak bli riktigt kul faktiskt!
    Tusen kramar till er <3<3<3<3<3!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera