lördag 12 mars 2011

11/3

6.30 ja, varför inte vakna då?
till pappa,pappa,pappa, där,titta, ioioioio, = lillebror haha
eller till:
mamma sätt på barnprogrammen, jag vill ha flingor........Bara och dra upp kroppen och sen dra i mannen så han med vaknar för inte vaknar han av att barnen pratar inte...
Så nu är dagen igång
Idag skickar vi barnen på landet tills imorgon, längre vill vi inte lämna bort lillebror han är liten än, en dag räcker bara för att få vara en stund och de får skämmas bort lite.
Då vi båda var lediga så åkte vi till Ikea för att äntligen köpa ramar till barnens foto, när vi gått in på Ikea och varit där ca 2 min säger de i högtalaren att alla måste lämna lokalerna omedelbart, pga tekniskt fel...jaha,inga ramar idag heller haha.Vi gick in till tygaffären och köpte tyg till kuddar som jag ska sy till barnens rum, hittade inte tyg med bilar på men får leta vidare.Ett stopp på systembolaget för en flaska Chill out"Music" som jag älskar , ett vin jag kan längta efter när som helst:)
Middag med mannen, sen "spisa " vi musik utav attan , hittade musik till mitt Cirkelgymspass lite haevy och blandad härlig musik.
Film hann vi med "The Little fuckers" kul komedi , detta var tredje filmen The fuckers...sen somnade vi som två barn på sofflocket...så romantiskt haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar