onsdag 9 mars 2011

Tillbaka

och bloggar igen...
Har haft en jobbig tid bakom mig.
Men nu så leker livet igen, mycket sjukt barn men det är att räkna med när de börjar dagis
Här kommer en uppdatering:

Jag har börjat jobba igen...skönt men tufft att komma in i allt igen.Leder 2 jympapass varav ett är Cirkelgym skitkul!!!Gått ner några kilo på at träna det e gött!!

Det går bra för sonen på dagis, han är poppis bland fröknar och barn och han ÄLSKAR maten!!! Han är den lyckligaste vid matbordet när det serveras mat haha.Lilla gubben nu 18 månader, herregud ..han är en bilkille...älskar mat ,bilar och bus.

Mellan dottern fyller 4 i juni...hon planerar för fullt sitt kalas, sen julas :)
Har glömt när de börjar ha kalas hemma, men fick reda på att när de är 5 så börjas det och jag längtar dit, kul att planera olika teman på kalasen(säger jag nu ja ).
Hon är mer den försiktiga, pratar inte mycket på dagis så de har satt henne i en mindre grupp när de har olika temagrupper, bra. Annars när hon är hemma så går munnen i ett och humöret är som en 13 årings haha. Lilla söt unge..

Största dottern som fyller 23 år ..Oj...var det så längesedan? En helt underbar dotter och storasyster med ett hjärta så stort som universum, känner en enorm stolthet att jag får vara mamma till henne.Hon är sambo med en kille som är en svärmorsdröm.
Snäll,ödmjuk,stark,empatiskt(säger man så?)
Ja, allt det där har han ,allt det man önskar till sin dotter och han gillar min mat och mina kakor .(säger han iaf.)


Nu...nu är jag sjuk ...rätt skönt att vara sjuk ibland få bli ompysslad lite.

Nu kallar kudden på mig, vi ses snart igen
Kram på er

5 kommentarer:

  1. Så fint skrivet om din goa familj,du har en förmåga att berätta så fint o ärligt om dina stora o små.Trevligt o härligt att läsa o med humor.Och att det var en ny man inuti ja låter så härligt.Krya nu på dej.Kram Syster

    SvaraRadera
  2. hej på dig ,kusin Piggelin:-) Kul att du har börjat skriva igen.Ser framemot dina funderingar över livet i stort o smått.kram Lena Ps jag bloggar också som du vet :-)

    SvaraRadera
  3. Hej Lena
    tack :)
    Jag har varit inne på din blogg idag;)

    Kramizz

    SvaraRadera
  4. Välkommen tillbaks!
    Kul!

    SvaraRadera