tisdag 11 maj 2010

Bara ett par timmar

Ja...bara ett par timmar kvar...tills jag fyller usch vill inte skriva ..45.
Menas att man har 5 år kvar tills man fyller 50 år. Min kollega som jag berättade det för idag tyckte att jag var nattsvart som tänker som jag gör, ja det är jag nattsvart idag och imorgon och nästa dag.
Tänker att jag är 45 år och har 2 små barn och 1 vuxen dotter,tänker att tänk om, något händer. Ber faktiskt var kväll att låt mig få vara kvar tills mina små är vuxna och lever som min stora dotter , sambo med världens finaste kille:) naj, det behöver de väl inte men iaf vuxna nog att ta hand om sig...de behöver mig nu mina 3 underverk.
oh...kul läsning not!!
Ah morgon dagen blir bättre...då kommer mina flickor att sjunga för mig och sonen sagla med i sången och massor av kramar.
Man ska leva när man lever säger jag till andra...får lyssna på det själv.
Godnatt på er

3 kommentarer:

  1. Det är bara en siffra!! Dina små kommer hålla dig ung o din stora kommer hålla dig skärpt!!

    Hoppas dagen är ljusare idag (trots regn o åska!!)

    Hipp hipp hurra!!
    :-)

    SvaraRadera
  2. tack:) Jo allt är ljusare idag..
    Diet.? Vad för matschema?
    Förlåt glömde bort sjalen:(
    Kram

    SvaraRadera
  3. Bra att det är ljusare idag!
    Glömde bort att det va din stora dag när jag pratade om sjalen ;-)

    Det är en sopp-diet... en grönsaks-soppa. Äta en massa soppa, dricka en massa vatten... frukt o grönt. Sen soppa o protein... Olika kombinationer dag för dag!
    :-)
    (har recept o schema om fröken är mer intresserad! ;-))

    Grattis igen!
    :-)

    SvaraRadera