måndag 24 maj 2010

Inte 20 år mer

Festen är över , alla har gått hem som tur är haha
Man är ju inte 20 år mer, det märks dagen efter. Orkade inte skriva i går var rätt sliten då, blev mest degande på golvet med barnen och massvis med leksaker:)
Ja. festen blev lyckad, har inte haft det så kul på mycket länge, stämningen var på topp på alla 13 , 11 till sist för 2 gick innan allt kul började pga av olika anledningar.
Vi började kvällen med en v-drink och pizzabullar som blev väldigt goda för att vara förstagångsbak , sen blev det frågesport om mig i trädgården, det blev så kul när alla pratade och dividera om svaren haha.
Grillen startade och vi åt god grillmat med tillbehör, vin ,vin och åter vin åkte ner i strupen tillsammans med allt det goda. Den som vann tävlingen om mig var min systerdotter som har 2 pojkar( ni som känner oss vet vem) och ena syrran som är tvilling hamnade på 8/10..Bra jobbat!!!Mannen 7/10 helt ok:)
Kvällen fortsatte med glada skratt när minnen om mig och om andra fam. medlemmar kom upp , musiktävling stod på schema efter mat och dryck.. detta blev uppskattat fick köra en runda till senare på kvällen , det blev mkt höga toner så att säga haha.
Sen dansades det till långt in på natten, var lika trött som efter ett spinn pass x 10, hur många points ger det?
En helt underbar kväll och som sagt jag saknade 4 personer, min bästa vän A+ man och min syster son med sambo, men jag dansade och drack för er med haha.
Kommer att leva på länge på denna härliga kväll, tack alla som gjorde den så underbar:)

1 kommentar:

  1. Åååhhh... låter ju som en super kväll!
    (jag sneglade in här mer än 1 gång igår för att se om du skrivit!!)

    Blev dock nyfiken varför 2 st gick hem tidigare?? :-o
    O gick det bra med barnvakten??

    :-)

    SvaraRadera