torsdag 20 maj 2010

Soldagar

Onsdagen tillbringades med systersonens sambo och deras son som är 2 år. Vi var på lekplats och fika, gunga och njöt i solen. Sen gick vi hem till vår trädgård och njöt sen var det lunch och A hade pizzabullar med sig mums. (Ska baka dessa till min fest på lördag som tilltugg till fördrinken.) När de gått hem åkte vi och handlade glass och annat.Barnen somnade som små trötta änglar på kvällen, så mamma kunde se på sitt favoritprogram halvåtta.

Idag var vi och handlade det som alltid är slut: Välling, blöjor, barnmat och mina våtservetter som jag inte kan vara utan. Helt sjukt alltså men jag förbrukar mkt våtservetter:)
Sen var det dags för dottern att klippa det vilda håret, skönt att det blev gjort. Sen gick vi och åt glass vid kanalen och njöt av sommarvärmen och tittade på
änderna som också njöt och badade. Barnen behövde nya solmössor så vi styrde stegen mot HM och det blev en blå till lillebror och såklart en Kitty till syster:)
Vi åkte hem och det blev pizza till middag idag som pappa tog med hem...gott för gott Men äter den smalaste pizzan iaf haha men kan man få en smal?:)
Tvä härliga soldagar med mina härliga barn och härligt spontana och full av liv, A och hennes son.

Ja just det!! Fått prinsessans tidschema över bröllopet den 19/6 Ska maila alla prinsessor som kommer hit:)

2 kommentarer:

  1. Vad hände med min kommentar igår?? :-o

    Skrev nått om att "systersonens sambo" är nästan i samma liga som "min kompis grannes fd mans systers klasskamrat"
    ;-)

    SvaraRadera
  2. Haha..vet ej Såg ej den kommentaren.

    SvaraRadera