måndag 31 maj 2010

Dop/morsdag

Lördagen bjöds på dop, min brors lilla barnbarn döptes, sa inte ljud i kyrkan det lilla livet.
Sen bjöds det på fest i trädgården, vår lilla prinsessa var helvild, skulle bara leka med killarna och var sur och tvär hela kvällen puh!!
Hon hade gått fram till en lite flicka och sagt " Du....min mamma heter CARINA så du vet det, MIN mamma!!! " sen gick hon iväg och den lilla flickan gick till sin mamma som tittade lite snett ...hm ville bara sjunka haha.
Var hemma rätt tidigt barnen somnade men lillebror vakna "38" gånger /dygn

Söndag morgon= morsdag.
Ingen frukost på sängen, men det var ju ingen surprise:) mannen är urkass på detta!!!
Men en blomma fick jag som han köpt senare på dagen, som dottern gav mig :)
Är alltid lite nere denna dag, tänker på min egen mamma denna dag som dog för 9 år sedan ,såklart glädjer jag mig med men kan inte tiktigt släppa taget om henne denna dag, fast att det gått så lång tid.
Tänker ofta på henne.Hoppas du har det bra var du än är:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar