fredag 21 maj 2010

Fest bak

Idag inhandlades en del till festen imorgon, då jag firar min 45 årsdag, med mina kära och vänner.
Det blir pizzabullar till v-drinken sen grill, goa såser,potsallad, grönsallad,hembakta franskbullar och såklart ett måste VINET för tusan gubbar haha,
och litta goa drinkar senare på kvällskvisten.
Vi skulle vara 19 st men blev 13...några sjuka och sen barnvakts problem. Kommer att sakna systerson och sambo dock, men de får komma en annan kväll.
Nu bakar jag pizzabullar, chokladkaka och franskbrödbullar man får ju passa på när barnen sover, annars brukar den lilla vara med men inte vid massbak:)
Nä, nu måste jag fortsätta annars kanske jag somnar i degen, varit uppe sen 05.00.
Godnatt på er

2 kommentarer:

  1. Ha det så härligt idag! O hoppas regnet håller sig borta!

    Vi hade gärna kommit om vi hade kunnat fixa barnvakt! :-(

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Hej Andi
    Jag vet att ni hade svårt med b-vakt ville bara säga att jag sakna er :(
    Kram

    SvaraRadera